Gode morgen...

God morgon!
Ja försökte spela in en videoblogg, men får nys attacker eller tappar rösten så jag gav upp efter typ mitt 6:tte försök.
Men just nu sitter jag och dricker te och kollar på TV vet inte riktigt vad det är för nått men nån amerikansk serie som går varje dag ni vet.
Senare idag vid tre tiden ska jag till kyrkan på min sista "betraktelse", sen imorgoon har vi inget och på söndag är det konfirmation! Shiit va jag länktar:D Typ hela min släkt kommer förutom dom som bor i finland dåra. Men det kommer bli awsome. Vi har hyrt lokal köpt massa pynt som vi ska dekorera borden, fixat en fin klänning min syster och hennes kille kommer från Holland.
Okej förlåt det känns som det ända jag pratar om är min konfirmation men det är så mycket som ska fixas och bla bla.
FISK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0