DRåGLäGeR

Tjoolibrejj!
Idag va vi på drågläger med klassen. Det va vell helt okej, det va typ två som prata om saker dom varigt med om. En hade sprängt bort sina händer så hans ena hand såg ut som en "gris klöv" eller vad det heter,
och den andra hade varigt alkholist och narkoman.
Jag skulle tacka alla skattebetalare för dom har hjälpt honom till ett bättre liv.
Ne men det va intresant att höra vad han har varit med om börja nästan böla två gånger..
Jaja men två klasser från Ehne va där tror det va 8a och 8c,
och så va alla Örjans 8:or där.
Vi fick äckligaste maten fick minnen från när jag gick i normal skola usch.
I min skola får vi iallafall god mat men det är typ det ända som är bra i våran ruttna skola.
Gu jah men snart ska jag på teater och ikväll blir det house.
.......................................
KRaMKRaM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0