en tjockis hawaii beställd!

Hemma från kyrkan nuu.
Och har beställt pizza en amerikansk hawaii (det är en tjock pizza) så man kan bli fetare än vad man redan är;)
Ja idag har jag fixat pyntet till konfirmationen, gick ner på stan med vinterjacka eftersom jag är sjuk och alla glodde på mej, för dom gick runt i typ t-shirt och shorts. Känndes som jag förstörde stämmningen lite..
Men sen åkte jag till kyrkan och träffade alla heta konfirmander. Åkte tåg hem med Katta så hade jag skorna på sätet och då kommer kontrolanten och kollar surt jag blir beräd på en utskällning men det ända han sa va OjOJ..
okej men nu ska jag springa och hämta pizzan så kommer dagens outfit lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0