I could watch you for a lifetime

Efter föreställningen igår åkte jag och Annie till s-tälje för att hitta present till Rora och köpa mat till kvällen.
Jag blev flum som fan av ett tuggumi och flummade runt i alla afärer.
Vi höll på att missa bussen när vi skulle hem och nästa skulle gå två timmar senare.
Ja sånt är livet när man bor här på landet.
Men vi hann med bussen.
Vi hitta inget till Rora men vi fick med oss massa gott hem.
När vi kom fram så gick inte bussen in dit jag bor så det va bara att börja gå.
När vi gick sjöng vi på massa gamla Ted Gärdestad låtar.
Eller sjöng, vi skrek..
Efter ett tag kom det en bil som vi liftade med.
När vi kom hem lagade vi maten och kollade på massa må bra filmer.
Ja det va min dag igår.
Eftersom jag fortfsrande inte har nån kamera så får ni lite gamla bilder på mej och Annie
<span style=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0