Skärholmen

hej förlåt för dålig bloggning.
men ska försöka bättra mej.
Idag va jag och mamma i  skärholmen och leta efter konfirmations kläder. Hittade en jättefiin klänning och en snygg kofta till.
Jag visar er imorgon. Å vad skönt väder det är ute har gott runt i gladiator-sandaler hela dan.
fast fick lite ont i halsen så dom får nog vänta ett tag till.
Gah vad jag länktar till sommaren då ska jag:
Juni:
Sommarjobba käna massa stollar.
Juli:
Fylla 15!
Bo en eller två veckor i Stockholm bara njuta av staden, gå på grönan och massor med museéum
Sen ska jag och pappa hitta på nått.(inte bestämt)
Och kanske ska jag till EMMABODA FESTIVALEN!
Augusti:
Frankrike med Rora.
Gotland.
Roras sommarstuga
så sista veckan ska jag sammla ihop ett gäng tjejer så åker vi nånstans..
länktar länktar!!
och såklart massa bada!
(googlebild))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0