thiiihihi

Här sitter jag själv och är hur flummig som hellst^^
Har nästan ätit upp allt vårat godis Annie hehe ne då men det skulle va smaskens.
Jag ska gå och lägga mej nu!
Men jag är ju inte det minsta trött. Men jag kommer decka i skolan imorgon.
Jusdet vi ska ju på föreställning se när Sophia dansar ska bli så kul,
även fast jag redan sett den men hon är ju grym på att dansa!
Och sen ska jag och Annie träna, sen gör Annstock mej
sällskap under natten å kanske Aurora kommer också..
Här sitter jag och bablar på jaja
DUNK DUNK yeeha!
Jusdet jag har tagit ett till hål i örat.
Det va typ två-tre veckor sen men har glömt att visa det jue.
OKEJ GOD NATT NU SKA JAG SOOVA!
tsssi

Kommentarer
Postat av: 00FAilia

hmm.. vem kan ha gjort den? :O xD <33

2011-04-11 @ 00:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0